رنگ و لایت مو

رنگ و لایت مو

خورشید شهر | معرفی و رزرو نوبت آنلاین رنگ و لایت مو در سالن زیبایی خورشید شهر گلبهار را در ادامه ببینید.

مو، فرم و رنگ به عنوان یکی از مهمترین عناصر زیبایی صورت، نقش بسزایی در جذابیت چهره ما دارد.با ترکیب و استفاده از روش های مختلف برای ساخت ترکیب رنگ مو، مدل های مختلفی از لایه های رنگ مو ایجاد می شود که با استفاده از هر کدام می توانید زیبایی منحصر به فردی به مو و صورت خود ببخشید.

لایت مو چیست؟

لایت نوعی رنگ آمیزی مو به صورت تکه ای است و بخش هایی از مو رنگ می شود. در این روش مو رنگ و ابعاد جدید و طبیعی تری می گیرد. هایلایت و لولایت دو نوع لایت مو هستند.

در لایت مو از رنگ موهای گرم مانند مسی ، مسی آتشی، کرم طلایی، ماهوگنی ، فندقی ، کاراملی و … و از رنگ های سرد مانند زیتونی ، دودی ، یخی و … استفاده می شود.رنگ های گرم و طلایی طرفداران بیشتری دارند.

برای مشاهده تمامی خدمات مو در سالن زیبایی خورشید شهر کلیک کنید.

انواع لایت مو

هایلایت و لولایت راه حل های عالی برای اضافه کردن رنگ های جدید به موها هستند که جلوه زیبایی به مو و چهره می دهند.

در روش هایلایت، بخشهایی از مو ۲ تا ۳ درجه از رنگ موی روشن تر می شود ولی در لولایت برعکس هایلایت رنگ بخش هایی از مو تیره تر می شود.معمولا هایلایت بر روی موهایی با زمینه تیره و لولایت روی موهایی با زمینه روشن انجام می شود. در هر دو روش موها عمق می گیرند.لولایت موها را حجیم تر و هایلایت موها را براق تر نشان می دهد.هایلایت بیشتر به سبک آرایش تابستانی می‌خورد و لولایت به دلیل اینکه رنگی تیره‌تر در آن دخیل است بیشتر مناسب فصل زمستان است.


بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهخدمات مارزرو نوبت
By browsing this website, you agree to our privacy policy.
موافقم