شنیون عروس

شنیون عروس

خورشید شهر | معرفی و رزرو نوبت آنلاین جهت شنیون عروس در سالن زیبایی خورشید شهر گلبهار را در ادامه ببینید.

مدل مو یکی از موارد تاثیرگذار در زیبایی چهره بخصوص برای عروس خانم هاست. بهترین گزینه برای عروس ها، مدل شنیون باز و بسته عروس است. شنیون باز عروس یا شنیون بسته عروس را باید با توجه به فرم چهره و سایر مشخصات صورت انتخاب کرد تا بهترین نتیجه حاصل شود.

مدل شنیون بسته عروس

شنیون مو انواع مختلفی دارد که یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین آنها، شنیون بسته عروس است. در شنیون بسته عروس می توان موها را با توجه به سلیقه، مدل لباس و فرم چهره در قسمت بالا یا پایین سر جمع کرد. انواع مختلفی از شنیون بسته عروس وجود دارد که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد.

شنیون عروس مدل اروپایی

در چند سال اخیر، مدل های ساده و اروپایی شنیون ترند شده اند. اغلب عروس خانم ها ترجیح می دهند به جای شنیون های شلوغ و پرکار از شنیون های ساده تر استفاده کنند. در شنیون‌عروس مدل اروپایی هیچ قاعده و قانون خاصی وجود ندارد. کافی است موها را در قسمت پایین یا بالای سر جمع کنید و با آن یک مدل جمع و جور و شیک درست کنید. در شنیون جدید عروس مدل اروپایی باید از تاج های ظریف و شیک یا تاج گل استفاده شود.

برای مشاهده تمامی خدمات عروس کلیک کنید.

شنیون مدل گل

یکی دیگر از انواع شنیون بسته عروس ، مدل گل است که معمولا در قسمت پایین سر انجام می شود. اموزش شنیون عروس برای این مدل به این صورت است که باید ابتدا موهای قسمت صدفی سر را کمی پوش داده و در محل مناسب فیکس کرد. سپس باقی مو را به صورت دم اسبی در قسمت پایین سر می بندیم. در مرحله بعد موهای جلوی سر را درست می کنیم. بعد از آن، نوبت به در آوردن شنیون‌عروس مدل گل می رسد.

شنیون بسته با تور

شنیون بسته عروس با تور بیشتر مخصوص افرادی است که تمایل دارند، موهای خود را بپوشانند. در این مدل شنیون عروس جدید باید ابتدا موها را در قسمت پایین سر جمع و به مدل دلخواه شنیون کرد. به همین ترتیب موهای جلوی سر را نیز براشینگ کرده و درست می کنیم. سپس تور را روی سر در محل مورد نظر قرار می دهیم. به طوری که حجم بزرگی از موها را پوشش دهد. از سنجاق سر برای ثابت ماندن تور روی سر استفاده کرده و آن را خیلی نامحسوس به کار می بریم. روی تور می توان تاج قرار داد تا مرز بین تور و موهای سر چندان مشخص نباشد. در این مدل شنیون‌عروس بهتر است تور را کمی بلند در نظر بگیرید.


بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهخدمات مارزرو نوبت
By browsing this website, you agree to our privacy policy.
موافقم