ماساژ صورت و بدن

ماساژ صورت و بدن گلبهار
ماساژ صورت و بدن گلبهار

ماساژ صورت و بدن

خورشید شهر | معرفی و رزرو نوبت آنلاین جهت ماساژ صورت و بدن در سالن زیبایی خورشید شهر گلبهار را در ادامه ببینید.

علاوه بر اینکه یک روش خوب برای افزایش طراوت و تازگی پوست صورت است، عضلات صورت را نیز تمرین می‌دهد و باعث افزایش جریان خون در حالت یکنواخت می‌شود. منافذ پوست را پاک می‌کند تا محصولات مراقبت از پوست بهتر نفوذ کنند. ماساژ صورت به تخلیه مایعات راکدی که باعث ایجاد پف در صورت شما می‌شود، نیز کمک می‌کند. از ماساژ صورت برای کلاژن سازی هم استفاده می‌شود. برخی اعتقاد دارند ماساژ صورت برای رفع خط خنده هم کاربرد دارد.

معایب ماساژ صورت چیست؟

ماساژ صورت به هیچ وجه مضراتی ندارد. اما اگر این کار اشتباه انجام شود، زودتر دچار افتادگی پوست می‌شوید. ماساژ عمیق و خشن گاهی اوقات باعث کبودی و درد عضلانی می‌شود که ممکن است چند روز طول بکشد تا اثرات آن از بین برود. در برخی موارد می‌تواند باعث آسیب عصبی شود. عدم مهارت و کشش بیش از حد هنگام انجام ماساژ صورت می‌تواند پوست شما را با نتایج ناخواسته‌ای روبرو کند.

متخصصان مراقبت از پوست ۲-۳ بار در هفته ماساژ زیبایی صورت را در خانه توصیه می‌کنند. با این حال، ماساژ ملایم روزانه به مدت ۵-۱۰ دقیقه هیچ آسیبی به پوست شما نمی‌رساند. این ماده به بهبود گردش خون و محو شدن خطوط ریز با گذشت زمان کمک می‌کند.

برای دیدن تمامی خدمات زیبایی و سلامت کلیک کنید.

فواید ماساژ صورت چیست؟

فواید ماساژ صورت شامل مواردی مثل تحریک جریان خون، آرام شدن عضلات صورت، تسکین سردرد‌های مزمن و … می‌باشد. با ماساژ دادن صورت، می‌توانید پوست خود را سبک کنید و سفتی و استحکام قابل قبولی را به آن ببخشید. با این مزیت، می‌توانید انتظار این را داشته باشید که پوست شما علاوه بر این که در مقابل ایجاد چین و چروک مقاومت می‌کند، رنگ و طراوت دلنشینی را به شما هدیه می‌دهد که همواره صورت شما را جوان و جذاب نشان می‌دهد.


بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهخدمات مارزرو نوبت
By browsing this website, you agree to our privacy policy.
موافقم