میکرو بلیدینگ ابرو

میکرو بلیدینگ ابرو گلبهار
میکرو بلیدینگ ابرو گلبهار

میکرو بلیدینگ ابرو

خورشید شهر | معرفی و رزرو نوبت آنلاین جهت میکرو بلیدینگ ابرو در سالن زیبایی خورشید شهر گلبهار را در ادامه ببینید.

میکروبلیدینگ ابرو یکی از جدیدترین روش‌های پر کردن ابروهاست که ماندگاری نسبتا طولانی دارد و برای پر کردن قسمت‌های خالی ابرو یا اصلاح فرم آن‌ها استفاده می‌شود. این روش کمی تهاجمی است و خراش‌های بسیار کوچکی بر روی پوست ایجاد می‌کند. این خراش‌ها باید با استفاده از رنگ‌دانه‌های همرنگ موهای طبیعی ابرو پر شوند تا قسمت‌های خالی آن را به‌طور کامل پر کنند و ابرو کمی پرتر و جذاب‌تر به نظر برسد. نتایج این روش در مقایسه با سایر روش‌های پر کردن ابرو مانند تاتو، هاشور و… طبیعی‌تر است و ماندگاری بیشتری هم دارد.

برای دیدن خدمات آرایش دائم کلیک کنید

میکروبلیدینگ برای چه افرادی مناسب است ؟

این روش برای فرم دادن به ابروها و پر کردن قسمت‌های خالی آن کاملا مناسب خواهد بود. درواقع خانم‌هایی که ابروهایشان به هر دلیلی نازک شده است یا فرمی نامتقارن دارند می‌توانند بر روی میکروبلیدینگ ابرو حساب باز کنند.

علاوه بر این کسانی که نمی‌توانند به سراغ کاشت ابرو بروند می‌توانند با همین روش صاحب ابروهایی خوش‌فرم و طبیعی شوند. افرادی که قبلا سایه ابرو داشته‌اند یا هاشور کرده‌اند می‌توانند نتایج آن را با این روش اصلاح کنند یا فرم ابروها را بهبود ببخشند.

مراحل انجام میکروبلیدینگ ابرو:

اول: مشاوره و طراحی ابروها

دوم: تزریق بی‌حسی

سوم: ترسیم فرم ابرو

چهارم: افزودن رنگ‌دانه‌ها

نتایج میکروبلیدینگ ابرو چه زمانی مشخص می شود ؟

بلافاصله بعد از اتمام جلسه اول میکروبلیدینگ ابرو پرتر شدن ابروها به وضوح مشهور است؛ اما با توجه به اینکه آثار خراش‌ها هنوز وجود دارد و پوست نیز کمی ملتهب و قرمز شده است این اثرات را نمی‌توان نتایج واقعی این کار دانست. نتایج میکروبلیدینگ بعد از جلسه دوم ترمیم و تثبیت نتایج که حدود ۴ تا ۶ هفته بعد از جلسه اول انجام می‌شود خود را نشان می‌دهند. بعد از این جلسه مشاهده می‌کنید که رنگ‌دانه‌ها کاملا طبیعی شده‌اند و دیگر اثری از رد زخم و خراش در ابروها نیست. نتایج این روش حدود ۱ تا ۳ سال بعد دوام دارند و لازم است که بعد از هر ۱۲ تا ۱۵ ماه برای ترمیم آن‌ها اقدام کنید.


بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهخدمات مارزرو نوبت
By browsing this website, you agree to our privacy policy.
موافقم