اسکالپ سر

اسکالپ سر گلبهار
اسکالپ سر گلبهار

اسکالپ سر

خورشید شهر | معرفی و رزرو نوبت آنلاین جهت میکرو اسکالپ سر در سالن زیبایی خورشید شهر گلبهار را در ادامه ببینید.

اسکالپ سر چیست؟

اسکالپ سر یا هاشور سر یا میکروپیگمنتیشن جهت رفع طاسی سر و کم پشتی موی سر در خانمها و آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. میکرو اسکالپ ، { کلا منطقه کف سر را اسکالپ می گویند} در اصل پر کردن جاهای خالی سر با پیگمنت می باشد که برای آقایان بصورت نقطه ای است و اگر به جایی ختم بشود که مو داشته باشد نقطه ها تبدیل به هاشور می شود. ولی برای خانم بیشتر از تکنیک شبیه سازی مو (hair by hair) در قسمت های کم پشت سر استفاده می شود.

اسکالپ روشی است که فاقد هرگونه خطر و ریسک است و همچنین محدودیت های زیادی ندارد و نیازی به دوران نقاهت طولانی مدت نیست.

برای دیدن صفحه خدمات آرایش دائم اینجا کلیک کنید.

آیا اسکالپ موی سر دردناک است؟

طبیعی است که با وجود عصب‌های قوی در ناحیه اسکالپ، تزریق‌های متعدد سوزن، سوزش جزئی ایجاد کنند؛ از این رو پیش از شروع اسکالپ موی سر بی حسی انجام می‌شود. فرآیند بی‌حسی اسکالپ موی سر با استفاده از تزریق مواد بی‌حسی انجام می‌شود؛ بنابراین در طول مدت میکرواسکالپ سر، دردی احساس نمی‌کنید.

فواید اسکالپ سر چیست؟

اسکالپ سر تفاوت های خیلی زیادی با تاتو دارد زیرا در آن خط زیر مو کاملا طبیعی بوده و جلوه ای متقان با تار های موی افراد دارد که تاتو چنین ویژگی را ندارد.

اسکالپ سر بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است و شما می توانید با هزینه های کم برای رفع کم پشتی موی خود اقدام کنید. در کل اسکالپ جایگزین بسیار مناسبی برای کاشت مو است شما می توانید برای انجام این کار به سالن زیبایی خورشید شهر در گلبهار مراجعه کنید.


بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهخدمات مارزرو نوبت
By browsing this website, you agree to our privacy policy.
موافقم