اصلاح صورت و ابرو

اصلاح صورت و ابرو گلبهار
اصلاح صورت و ابرو گلبهار

اصلاح صورت و ابرو

خورشید شهر | معرفی و رزرو نوبت آنلاین جهت اصلاح صورت و ابرو در سالن زیبایی خورشید شهر گلبهار را در ادامه ببینید.

اصلاح صورت و ابرو بانوان یکی از روتین‌ترین و معمولی‌ترین خدماتی ا‌ست که سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها به مشتری‌های خود ارائه می ‌دهند. خدماتی که تقریبا هر چند هفته یک‌بار برای برداشتن موهای زائد صورت و شکل‌وفرم دادن به ابروها لازم می ‌شود تا صورتی شاداب و زیبا داشته باشیم. آرایش و کرم‌های ضدآفتاب و تقویتی و آب‌رسان پوست و … هم بهتر روی پوستمان بنشینند و خودشان را نشان بدهند. اصلاح صورت معمولا به دو روش بند یا وکس و شمع انجام می ‌شود که بسته به نوع پوست خود و حجم و کلفتی موهای زائد انتخاب می ‌شود. در کل خدمات اصلاح صورت با بند یا نخ، اصلاح صورت با شمع، اصلاح صورت با وکس از جمله خدماتی ا‌ست. که برای پاک‌سازی موهای صورت به‌کار می ‌رود. معمولا این روزها خیلی از خانم‌ها جای اصلاح با بند. ترجیح می ‌دهند تا اصلاح صورت با شمع و آب را امتحان کنند تا متناسب با نوع پوست صورتشان هم درد کمتری موقع کنده ‌شدن موها بکشند و هم از التهابات احتمالی بعدی پوست‌های حساس پس از بند و جوش‌زدن‌ها جلوگیری کنند.

اصلاح صورت و ابرو با وکس

البته در اصلاح صورت و ابرو با وکس یا شمع و آب چه اصلاح صورت با شمع صورت زغالی و چه اصلاح با شمع بدون دستگاه. هم باید از سلامت و کیفیت متریال و موادی که برای کار استفاده می ‌شود اطمینان داشته باشیم. تا خود آن‌ها باعث ایجاد حساسیت برای پوست صورت نشوند. آرایشگر حرفه‌ای و با تجربه معمولا پیش از استفاده از این متریال برای یک مشتری تازه‌وارد حتما آن را روی پوست دست او امتحان می ‌کند. تا از عدم واکنش حساسیت‌زای بدن و پوست او به وکس و شمع مذکور مطمئن شود. بسیاری از سالن‌ها پس از پایان اصلاح صورت و اصلاح ابرو نیز مشتری را راهنمایی می ‌کنند. که برای نگهداری از پوست خود پس از انجام موزدایی چه‌کارهایی باید انجام بدهد. تا این عملیات روتین که هرچندوقت یک‌بار برای او صورت می ‌گیرد باعث آسیب‌رسانی به پوست او نشود. و به طراف و جوان‌ماندن پوست صورتش هم کمک بکند.

برای مشاهده تمامی خدمات پوست در سالن زیبایی خورشید شهر کلیک کنید.

برداشتن ابرو با موچین

اصلاح ابرو با موچین هم یکی از بخش‌های خدمات آرایشی و پیرایشی برای پاک‌سازی صورت از موهای زائد است که هدفش فرم‌دهی و مرتب‌کردن ابروهاست. واقعیت این است که ابرو یکی از اصلی‌ترین المان‌ها در تعیین زیبایی چهره است و از قدیم حتی شعرها و ترانه‌ها در کنار خال لب یار و لشگر مژگان حتما اشاره‌ای هم کمان ابروی او می ‌شود. البته اینکه با برداشتن ابرو به‌دنبال رسیدن ابروهای کشیده‌تر و زاویه‌دار باشیم یا ابروی هلالی و کمانی. هم به فرم صورت و چشم‌ها برمی ‌گردد و یک آرایشگر خوب و کاربلد می‌ تواند. ما را در انتخاب فرم انتخابی با توجه به همین فاکتورها راهنمایی کند. اساسا اصلاح ابرو خانمها به‌جز موچین با شیوه‌هایی مثل اصلاح ابرو با تیغ اصلاح، اصلاح ابرو با وکس و اصلاح ابرو با بند هم انجام می ‌شود. که فرم و مدل انتخاب ابروی شما و میزان و حجم ابروی فعلی‌تان در به‌کار گیری هرکدام از آن‌ها موثر است.


بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهخدمات مارزرو نوبت
By browsing this website, you agree to our privacy policy.
موافقم