خط چشم و بن مژه

خط چشم و بن مژه گلبهار
خط چشم و بن مژه گلبهار

خط چشم و بن مژه

خورشید شهر | معرفی و رزرو نوبت آنلاین جهت تاتو خط چشم و بن مژه در سالن زیبایی خورشید شهر گلبهار را در ادامه ببینید.

تاتو خط چشم و یا بن مژه یکی از جدیدترین تکنیک های آرایشی که با استفاده از آن می توانید چشمانتان را زیباتر نشان دهید و مژه های خود را خیلی پرتر از حالت عادی نشان دهید. بن مژه انجام نوعی تاتو است که از طریق اضافه کردن جوهر بین مژه ها انجام می شود. البته ممکن است که این کار را با اسم های دیگری مثل هاشور و میکروپیگمنتیشن مژه هم شنیده باشید.

تکنیک تاتوی بن مژه را به دو صورت مختلف معمولا انجام می دهند. شخصی که برای انجام این کار به یک تاتوکار مراجعه می کند، بنا بر سلیقه ی خود یکی از روش های موجود را انتخاب می کند. یا انتخاب می کند که جوهر بین مژه هایشان اضافه شود و یا خطی نازک دقیقا مثل خط چشم بالای مژه ی خود بکشند. افرادی که دوست دارند تاتویی که انتخاب می کنند طبیعی نشان دهد، می توانند از روش اول که همان تزریق جوهر است استفاده کنند. در این روش برای انجام تاتو از دستگاهی که سوزن های خیلی ریزی دارد استفاده می کنند که با سرعت بالا جوهر را بین مژه ها وارد می کند. این روش خیلی خیلی طبیعی و نچرال است و تاثیر فوق العاده ای در زیباتر شدن شما خواهد داشت.

برای دیدن تمامی خدمات آرایش دائم کلیک کنید

ماندگاری بن مژه چقدر است؟

ماندگاری بن مژه تفاوتی با سایر تاتوهای صورت ندارد. مدت زمان ماندگاری آن به شرایط آب و هوایی محیط زندگی شما، نوع پوست، نوع جوهر استفاده شده و مراقبت و نگهداری شما بستگی دارد. اما به طور کلی می توان گفت این نوع تاتو ۶ ماه تا یک سال برای شما خواهد ماند. البته در صورت کمرنگ یا کدر شدن می توانید آن را ترمیم کنید تا همیشه مانند روز اول زیبا و جذاب باشد.


بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهخدمات مارزرو نوبت
By browsing this website, you agree to our privacy policy.
موافقم