کراتینه و احیا مو

کراتینه و احیا مو

خورشید شهر | معرفی و رزرو نوبت آنلاین در مرکز کراتینه و احیا مو در سالن زیبایی خورشید شهر گلبهار را در ادامه ببینید.

کراتینه یک روش شیمیایی است که سبب استحکام و درخشندگی موها شده و معمولاً در سالن‌های آرایشی انجام می‌شود. در طول فرایند کراتینه مو، کراتینه به‌طور مصنوعی به موها اضافه می‌شود تا صاف، براق و بدون فر به نظر برسند. ازاین‌رو در بین خانم‌ها و آقایان بسیار محبوب است. با از بین رفتن کراتین طبیعی مو، منافذی در مو ایجاد می‌شود که زیبایی و لطافت آن را از بین می‌برد. این منافذ سبب مجعد شدن، دوشاخه شدن و شکنندگی بیش‌ازحد مو می‌شوند. کراتینه اساساً به بازگرداندن پروتئین ازدست‌رفته تارهای مو کمک کرده و مو را دوباره احیاء می‌کند.

برای مشاهده تمامی خدمات مو کلیک کنید

احیا مو باعث می‌شود که موهای آسیب‌دیده درمان شده و به شادابی و نشاط اولیه خود برسد. حتی گفته می‌شود که در بسیاری از موارد افراد با انجام روش‌های احیا مو، علاوه بر درمان موهای آسیب‌دیده به موهایی زیباتر و درخشان‌تر از حالت طبیعی خود دست پیدا می‌کنند. همچنین احیا مو می‌تواند برای برخی از افراد که به تازگی موهایشان شروع به ریزش کرده‌است، روش مناسبی باشد. احیا مو باعث فعال‌کردن فولیکول‌های موجود در ریشه مو شده و به این ترتیب باعث رویش مجدد موها میشود.

احیا مو فقط روی ساقه موها موثر است!

مراقب احیای کراتین ارزان قیمت با مواد مضر باشید. درست مثل هر چیز دیگری، شما به اندازه‌ای که هزینه می‌کنید کیفیت دریافت خواهید کرد. بنابراین هنگامی که احیای کراتینی را می بینید که بسیار ارزان قیمت است، در مورد تصمیم برای استفاده از آن دو بار فکر کنید. لابرکک می‌گوید: هنگامی که شما پول بیشتری پرداخت می‌کنید، در واقع علاوه بر مواد با کیفیت برای تکنسین ماهری هزینه می‌کنید که موهای شما را می‌تواند حس کند. و می‌داند که مواد کراتینه دارای چه ترکیبی است و چه نوع موادی برای موهای شما مناسب است.

موهای شما ارزشش از پول‌های امروزی بیشتر است پس سعی کنید همیشه بهترین گزینه را با تحقیق مناسب انتخاب دهید و گول کراتینه های ارزان قیمت را نخورید، ارزش از بین رفتن موهایتان را ندارد.

نیکول دسکوتیکس (Nicole Descoteaux). آرایشگر مدرن و مربی آموزشی در سالن زیباییButterfly Studio  در شهر نیویورک می‌گوید: قطعاً اتو کشیدن مو مرحله‌ی مهمی از احیای مو با کراتین است. تکنسین احیای موی شما باید کسی باشد که از تعداد دفعاتی که اتو مو به روی موها کشیده می‌شود بسیار مراقب باشد.


بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهخدمات مارزرو نوبت
By browsing this website, you agree to our privacy policy.
موافقم