مرکز زیبایی خورشید شهر گلبهار با 16 سال سابقه کاری، دارای مدارک فنی حرفه ای و بین المللی اروپایی و شرکت در دوره های ایرانی  و خارجی در خدمت شماست.
ما در این مجموعه جمعی از هنرمندان حرفه ای را گرد هم آورده ایم تا بتوانیم نیاز زیبارویان گلبهاری را برآورده کنیم.
یکی از ویژگی های مجموعه زیبایی خورشید شهر گلبهار این است که از طریق سایت و پیج اینستاگرام، دریافت نوبت دهی اینترنتی را فراهم کرده ایم
تا دیگر خودتان تعیین کننده وقت خود باشید و مانند گذشته نیازی به انتظار کشیدن برای رسیدن زمان نوبتتان نباشید.
از دیگر خدمات مجموعه زیبایی خورشید شهر گلبهار برای رفاه حال شما می توان به ساعت کاری از 8 صبح تا 9 شب به صورت یکسره اشاره کرد.
همچنین در این مجموعه پذیرایی رایگان, کافی شاپ, منشی و مشاوره مسئول بهداشت محیط همه روزه در اختیار شما است.
برای رزرو نوبت به لینک زیر مراجعه کنید:

زهرا عرب

مدیریت مجموعه زیبایی خورشید شهر

من، زهرا عرب، متولد سال 1370 از سن 16 سالگی به دنبال علاقه ام رفتم و در 17 سالگی مدارک فنی و حرفه ای خودم را در رشته آرایش و پیرایش و گریم صورت گرفتم و از همان سال به صورت پورسانتی وارد این عرصه شدم و نهایتا در 21 سالگی اولین سالن زیبایی خودم را با نام خورشید شهر افتتاح کردم.
هم اکنون در سال 1401 با 16 سال سابقه این افتخار را داشتم که اولین، بزرگترین، مجهزترین و حرفه‌ای‌ترین سالن زیبایی را در شهر زیبای گلبهار راه اندازی کنم.
مجموعه‌ای با پرسنلی مجرب و با سابقه بالا. در این 16 سال در شهرهای مختلف خراسان رضوی تجربه آرایشگری داشتم اما بعد از 6 سال سالن‌داری در گلبهار این کمبود را در گلبهار حس کردم و برای افتتاح یک سالن در شان خانم‌های زیبا دوست گلبهاری اقدام کردم تا این عزیزان بتوانند بهترین کیفیت و کمترین قیمت را در شهر خود تجربه کنند و دیگر به خاطر گرفتن خدمات عالی به مشهد نروند.
مفتخر به خود و تیم حرفه ای خود هستم و آرزوی رضایت خانم‌هایی را دارم که برای خود و زیبایی‌شان ارزش قائلند.
زهرا عرب خورشید شهر