صافی و فر دائم مو

صافی و فر دائم مو
صافی و فر دائم مو

صافی و فر دائم مو

خورشید شهر | معرفی و رزرو نوبت آنلاین جهت انجام صافی و فر دائم مو در سالن زیبایی خورشید شهر گلبهار را در ادامه ببینید.

انواع روش صاف کردن مو

صاف کردن مو یکی از پر طرفدارترین کارها در بین خانم هاست. داشتن موهای فر و مواج، که به زیبایی هر چه تمامتر هستند یک نعمت است اما موهای وز و خشک و بد حالت اصلا خوشایند هیچکس نیست. افرادی که موهایی زبر، وز کرده و غیر قابل مهار دارند می توانند از تکنیک های صافی و فر دائم مو استفاده کنند.

روش های رایج برای صاف کردن مو

آیا موهایی بد حالت و وز دارید؟ آیا از فرهای زیبایی موهای خود خسته شده اید؟ با تغییر دادن حالت موها به طور کلی وضع ظاهری و چهره هم تغییر می کند. به خصوص وقتی موها مدتی فر داشته باشد با صاف کردن مو می توانید به کلی چهره تان را متفاوت تر نشان دهید. به طور کلی همه روش های صافی و فر دائم مو به دو طریق انجام می شود

صافی غیر دائمی با دستگاه های حرارتی

تغییر زنجیره های کراتینی در اثر حرارت، منجر به صاف شدن مو می شود. این تغییر تا زمانی که آب به موها نرسد، باقی می ماند ولی به محض مرطوب شدن موها، دوباره حالت قبلی مو بر می گردد. دستگاه های حرارتی صافی دائمی ندارند ولی به طور موقت خیلی کار راه اندازه هستند.

برای دیدن تمامی خدمات مو اینجا کلیک کنید

صاف کردن مو با مواد شیمیایی

با استفاده از مواد شیمیایی می توان موها را به طور دائمی یا نیمه دائمی و موقت، صاف کرد. سفا کننده های شیمیایی، با شکستن پیوندهای قوی دی سولفیدی مو، برگشت پذیری تارهای مو به شکل قبلی را تقریبا غیر ممکن می کنند. برای از بین بردن وز و فر مو از مواد شیمیایی قوی نظیر آمونیوم تیوگلیکولات و سدیم هیدروکسید استفاده می شود. این مواد پیوندهای مو را قطع می کنند و موها از حالت پیچ و تاب، خارج می شود. ماندگاری این روش بسیار بالاست به طوری که در آرایشگاه های زنانه این کار را نوعی صافی دائمی می نامند.

صاف کردن موی دائمی طوری است که پس از استحمام نیز موها حالت جدید و صاف خود را خفظ می کنند. آب و رطوبت نمی تواند ساختار شکسته پیوند مو را به شکل قبل بر گرداند. این موها تا وقتی که ریزش نکرده اند به همان صورت صاف باقی می مانند. البته با رشد موها از ریشه، شاهد موهای ناصاف قبلی هستیم. هیچیک از روش های صاف کننده مو نمی توانند موی فرد را از ریشه، صاف کنند. همه این تغییرات روی ساقه مو انجام می شود.

کراتینه مو یک روش صافی دائمی است که این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده است. در کراتینه، تارهای مو به محلول فرمالدهید و کراتین آغشته می شوند. سپس با سشوار موها خشک شده و صاف می شوند. این شیوه موجب لخت شدن و صافی مو به طور دائم خواهد شد.


بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهخدمات مارزرو نوبت
By browsing this website, you agree to our privacy policy.
موافقم