پدیکور خیس و خشک

پدیکور خیس و خشک گلبهار
پدیکور خیس و خشک گلبهار

پدیکور خیس و خشک

خورشید شهر | معرفی و رزرو نوبت آنلاین جهت انجام پدیکور خیس و خشک در سالن زیبایی خورشید شهر گلبهار را در ادامه ببینید.

همیشه گفته شده که پای انسان به عنوان قلب دوم آن محسوب می‌شود. یکی از راه‌های زیبا نگه داشتن پاها پدیکور خیس است. پدیکور روشی است که می‌توانید پوست‌های اضافه کف پای خود را گرفته، گوشت اضافه دور ناخن‌های خود را برداشته و به تمیز‌شدن پای خود کمک کنید. جالب است بدانید که؛ یک روش استریل و علمی، پدیکور پا با کوکتل می‌باشد.

فواید پدیکور خیس:

انجام پدیکور و مانیکور می‌تواند برای زیبا به نظر رسیدن نقش بسزایی ایفا کند. احتمالا شما نیز تا به حال تجربه استفاده از این سرویس را داشته‌اید. در غیر این صورت با ما همراه باشید تا مزایای انجام پدیکور پا را به شما معرفی کنیم.

به افزایش گردش خون شما کمک می‌کند: انجام ماساژ و ریلکس کردن دست و پا می‌تواند یک درمان عالی برای افزایش جریان خون در رگ‌ها باشد. این امر باعث از بین‌رفتن تنش در ماهیچه‌ها خواهد شد. از دلایل اصلی محبوبیت پدیکور خیس پا همین موضوع می‌باشد.

سلامتی ناخن‌ها را افزایش می‌دهد: رسیدگی منظم به ناخن‌های دست و پا برای استحکام و افزایش رشد آن‌ها بسیار عالی می‌باشد. همان طور که می‌دانید؛ روزانه دست‌ها و پاهای ما در معرض آلودگی‌های بسیاری قرار دارند. انجام پدیکور خیس جهت از بین بردن انواع آلودگی‌های سطح دست و پای ما گزینه منحصر به فردی است. همچنین کوتاه کردن و تمیز کردن ناخن‌ها از ایجاد عفونت‌های قارچی جلوگیری خواهد کرد. این کار باعث از بین رفتن سلول‌های مرده پوست می‌شود.

استرس را کاهش می‌دهد: گفته شده طبق تحقیقات انجام شده در اروپا انجام پدیکور خیس دست و پا باعث کاهش استرس خواهد شد، و بسیار آرامش بخش است. می‌توانید با یک ماساژ حرفه‌ای تمامی خستگی‌های ناشی از ساعت‌ها و هفته‌های فعالیت روزانه خود را رفع کنید. این روش برای استراحت اعصاب بدن، بسیار مناسب است. برخی افراد به جویدن ناخن‌های خود عادت دارند. این کار نواحی اطراف ناخن را خشک ‌می‌کند.

برای دیدن تمامی خدمات زیبایی و سلامت کلیک کنید

یک روش عالی برای جوانسازی پوست مانیکور و پدیکور است. به دست‌ها و پاهای شما نرمی و لطافت می‌بخشد. علاوه بر زیبایی، این روش می‌تواند یک روش درمانی نیز محسوب شود. برای مثال افرادی که در زمستان با خشکی پوست دست و پا مواجه می‌شوند. مناسب‌ترین روش برای آن‌ها انجام پدیکور خیس است. به طور کلی پدیکور به چند روش انجام می‌شود، و مواد مورد استفاده در آن‌ها متناسب با پوست شما متفاوت است.


بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهخدمات مارزرو نوبت
By browsing this website, you agree to our privacy policy.
موافقم