شیدینگ ابرو

شیدینگ ابرو گلبهار
شیدینگ ابرو گلبهار

شیدینگ ابرو

خورشید شهر | معرفی و رزرو نوبت آنلاین در در اولین مرکز تخصصی شیدینگ ابرو در سالن زیبایی خورشید شهر گلبهار را در ادامه ببینید.

شیدینگ ابرو و روش انجام آن در واقع نمونه ظریف تر میکروبلدینگ ابرو است که یکی‌از روش های آرایش نیمه دائم صورت بحساب می آید. از این شیوه آرایشی برای پر نشان دادن ابروهای کم پشت و خالی شده و همچنین رفع بعضی از نواقص ابرو استفاده می شود.برخلاف میکروبلیدینگ که‌از تارهای باریک برای پرکردن فضای خالی استفاده می شود در این شیوه جدید آرایش نیمه دائم برای پرکردن فضای خالی و کم پشت ابروها از نقطه های ریز استفاده میشود. این روش مناسب ترین گزینه برای پوستهای چرب و حساس است.همچنین باید بدانید که این روش برای افرادی مناسب است که تنها میخواهند قسمت های کم پشت و خالی شده ی ابرو را اصلاح کنند و نمی خواهند ابروهای آن ها ظاهر طبیعی خود رااز دست بدهد. در این روش هم نیازی به طراحی کامل ابرو نیست.

از پیج اینستاگرام خورشید شهر دیدن کنید

شیدینگ ابرو چقدر دوام دارد؟

شیدینگ ابرو همانطور که می دانیم یک روش آرایش نیمه دائم است که اگر بخوبی ازآن نگهداری شود بمدت یک تا سه سال دوام دارد ولی نیاز به ترمیم دارد. دراین روش چون از نقطه های ریز استفاده میشود ماندگاری آن از میکروبلیدینگ بیشتر است. البته باید این نکته را ذکر کنیم که نوع پوست و مراقبت های روزانه در ماندگاری آن بسیار تاثیر دارد.

شیدینگ ابرو هیچ‌گونه حساسیت پوستی ایجاد نمی‌کند و افرادی با پوست حساس بهتر است بجای روش‌هایی مثل میکروپیگمنتیشن،شیدینگ ابرو را امتحان کنند.اگر میکروبلیدینگ ابرو رابه نقاشی و میکروفیزرینگ ابرو به طراحی تشبیه کنیم، درحقیقت شیدینگ ابرو یک اثر نقاشی امپرسیونیست باقلم «بلید» روی ابرو است. این روش، طراحی و پر کردن ابرو با ابزار الکتریکی دستی انجام می‌شود و به «سایه‌ی پودری» مشهور است. روش میکروشیدینگ که بیشتر به‌منظور پر کردن ابروها انجام می‌شود، نوعی هاشور تلفیقی برای ابروها است. از سوی دیگر برای طراحی سایه‌ی چشم، استفاده از روش میکروشیدینگ سبب زیبایی چندین برابر آن شده و کاملا سایه‌ای طبیعی روی پلک‌تان ایجاد می‌کند.

افراد با شرایط زیر نمی توانند شیدینگ ابرو انجام دهند:

-بارداری و شیردهی

۲-افراد باپوست خیلی حساس

۳-تولید بیش از اندازه ی سبوم در پوست، بخصوص پوستهای خیلی چرب

۴-افرادیکه روی پوست خود آکنه های شدید و فعال دارند

۵-کسانیکه سابقه ی ایجاد کلوئید یا فزون گوشت و هیپرتروفی دارند

۶-کسانیکه به جوهر تاتو و بی حسی های موضعی حساسیت دارند

۷-داشتن مشکلات پوستی ازقبیل اگزما یا پسوزیاریس

۸-کسانیکه درآن قسمت دارای تتو هستند


بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهخدمات مارزرو نوبت
By browsing this website, you agree to our privacy policy.
موافقم